Det är trots allt härligt med vinter!



Jag var till Ica-Maxi och handlade mat. Åkte därefter till Intersport.
När jag var på tjejträff igår så fick jag tips om skidor som det var bra pris på. Jag tänkte, jag går in och tittar om de har erbjudandet kvar.
Bara titta!
Kan ni tänka er naturligtvis kom jag ut ifrån affären med skidor och stavar under ena armen och en kasse med pjäxor och "glidmedel" i den andra!!!
Efter att ha lånat datorn av personalen inne på Intersport kunde jag överföra pengar så att jag kunde handla.
Det tråkiga var att när jag kom hem saknade jag mina nyinköpta handskar (en vecka gamla), åkte tillbaka och självklart fanns de inte kvar! (jag vill inte nämna här med ord vad jag tänkte det får ni själva fylla i)

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha verkligen impuls om du maste lana dator av personerna inne pa intersport :p

2010-12-10 @ 05:51:09
Postat av: Agneta

Det kanske man kan säga men jag hade tänkt på skidor ett bra tag :) men det rätta tillfället dök inte upp förrän nu!

2010-12-11 @ 14:41:38
Postat av: caroline

haha ok da. hoppas du anvander dom lange och val!!

2010-12-12 @ 07:43:58
Postat av: Stefan

Nu var det länge sen du uppdaterade oss om ditt febrila skidåkande ;P

2010-12-14 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0